Актуальні питання бухгалтерського обліку й звітності в органах місцевого самоврядування обговорили під час реалізації спеціальної короткострокової програми для головних бухгалтерів, спеціалістів із бухгалтерського обліку виконкомів органів місцевого самоврядування.
Учасники професійного навчання розглянули практичні аспекти організації бухгалтерського обліку в бюджетних установах, безоплатної передачі-отримання або позички (відповідального зберігання) матеріальних цінностей у бюджетних установах в умовах воєнного стану. Також опрацювали питання щодо роботи з електронними листками непрацездатності та нарахування єдиного соціального внеску, зокрема відображення сум нарахування ЄСВ і подання відомостей до Реєстру застрахованих осіб.
Програму реалізували керівники й фахівці структурних підрозділів Головного управління Державної казначейської служби України у Черкаській області та Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області.
Дякуємо спікерам і учасникам навчання. Перемога за нами! Усе буде Україна!