Основні напрями вдосконалення організації роботи органів державної реєстрації актів цивільного стану обговорили під час професійного навчання працівників відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Черкаській області Управління державної реєстрації Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) та відділів державної реєстрації актів цивільного стану Черкаської області.
Триденна програма підвищення кваліфікації охопила такі фахові модулі:
- реалізація державної правової політики у сфері державної реєстрації актів цивільного стану;
- правозастосування Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», Сімейного і Цивільного кодексів України та інших нормативно-правових актів при державній реєстрації актів цивільного стану;
- надання правової допомоги в цивільних і сімейних справах відповідно до міжнародних договорів;
- система електронного документообігу АСКОД, діловодство в органах державної реєстрації актів цивільного стану;
- електронні сервіси в роботі відділів державної реєстрації актів цивільного стану;
- порядок складання звітів відділами державної реєстрації актів цивільного стану;
- книги державної реєстрації актів цивільного стану: формування, оформлення, облік і зберігання;
- внесення змін до актових записів цивільного стану, поновлення актових записів цивільного стану.
Окрім цього, учасники опрацювали модулі з українськомовних комунікацій і психологічних умов якісного надання послуг працівниками відділів державної реєстрації актів цивільного стану.
Професійного розвитку й успіхів усім! Разом до Перемоги! Усе буде Україна!