Практичні аспекти реалізації законодавства про звернення громадян обговорили в Черкаському РЦПК у межах спеціальної короткострокової програми для спеціалістів, відповідальних за організацію роботи зі зверненнями громадян, органів виконавчої влади й органів місцевого самоврядування Звенигородського та Уманського районів. Програму розробила та реалізувала завідувачка сектору по роботі зі зверненнями громадян апарату Черкаської обласної державної адміністрації Вікторія Романенко.
Зокрема, докладно були опрацьовані питання:
- дотримання вимог чинного законодавства щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення;
- нормативні документи, що регламентують організацію роботи зі зверненнями громадян;
- практичні аспекти реалізації законодавства про звернення громадян;
- контроль розгляду звернень громадян, виконавська дисципліна, звітність щодо організації роботи із зверненнями громадян;
- діловодство за розглядом звернень громадян, етичні аспекти в частині роботи з громадянами в умовах воєнного стану.
Дякуємо всім учасникам освітнього процесу. Перемога за нами! Все буде Україна!