Державні службовці-керівники підвищили кваліфікацію з кризового управління

Безпека та здоров’я людей, людиноцентризм мають бути основою дій та комунікації в державних органах. Такий лейтмотив сьогоднішньої зустрічі в межах підвищення кваліфікації державних службовців категорії «Б» за загальною короткостроковою програмою «Кризове управління та прийняття рішень у разі загрози сталому функціонуванню державних органів».

Начальник Центрального міжрегіонального управління НАДС, доктор філософії з публічного управління та адміністрування Іоліта Адамська наголосила на рекомендаціях щодо дій керівників державної служби, служб управління персоналом та інших державних службовців у разі захоплення населеного пункту та/або державного органу чи безпосередньої загрози його захоплення. Також опрацювали питання організації роботи державних органів в умовах воєнного стану, функції лідера в кризових ситуаціях.

Разом із доцентом кафедри менеджменту та бізнес-адміністрування Черкаського державного технологічного університету, кандидатом економічних наук Оксаною Руденко слухачі розглянули основи кризового управління в державних органах, економічні цикли, оцінювання ризиків та аналіз загроз.

Окрім цього, звернули увагу на питання кібербезпеки в державних органах. Оперуповноважений відділу протидії кіберзлочинам в Черкаській області Департаменту кіберполіції Національної поліції України, капітан поліції Олег Паншутін ознайомив учасників із методами запобігання, виявлення та реагування на кіберзагрози, що можуть порушити безперервність роботи державних органів.

Щиро дякуємо спікерам за професіоналізм і співпрацю з нашим закладом освіти. Слухачам дякуємо за активність і зворотний зв’язок. Разом до Перемоги!