Державні службовці вдосконалюють комунікативні навички

Про комунікацію як один із найважливіших інструментів забезпечення ефективної державної політики говорили сьогодні в Черкаському РЦПК під час загальної короткострокової програми «Комунікація та взаємодія».

Разом зі спікерами державні службовці працювали над удосконаленням комунікативної компетентності та культурою ділової взаємодії. Зокрема, учасники розглянули норми й атрибути ділового етикету, а саме: стилі та стандарти спілкування, формування професійного іміджу, вимоги до зовнішнього вигляду державного службовця, правила етикету в телефонній розмові, принципи професійної етики.

Обговорили також суть, компоненти й значення емоційного інтелекту для побудови ефективних комунікацій у професійному середовищі. Корисним, до того ж, для слухачів було заняття з психологом, під час якого звернули увагу на правила й принципи побудови ефективного діалогу на державній службі.

Дякуємо нашим спікерам Анжелі Бойко, Олені Педько та Сергію Даниленку за інформаційно насичений день і професійний підхід до реалізації програми. Вдячні слухачам за зворотний зв’язок та активну участь в обговоренні. Разом до Перемоги! Усе буде Україна!