Черкаський регіональний центр підвищення кваліфікації реалізував спеціальну короткострокову програму «Організація діловодства в органах виконавчої влади» для працівників місцевих державних адміністрацій.
Практикоорієнтовану програму розробили та актуалізували з урахуванням потреб учасників професійного навчання працівники відділу документообігу та контролю апарату Черкаської обласної державної адміністрації.
Серед питань, що обговорені:
- правила організації діловодства в органах державної влади;
- порядок підготовки проєктів розпоряджень (наказів) Черкаської військової державної адміністрації;
- виконавська дисципліна та організація контролю за виконанням документів;
- систематизація та зберігання документів у діловодстві.
Дякуємо нашим спікерам за співпрацю та професійний підхід до реалізації програми, а слухачам – за зворотний зв’язок та активну участь в обговоренні.
Перемога за нами! Усе буде Україна!