Практичні аспекти реалізації законодавства про звернення громадян в умовах воєнного стану обговорили в Черкаському РЦПК у межах професійного навчання спеціалістів, відповідальних за організацію роботи зі зверненнями громадян, органів виконавчої влади й органів місцевого самоврядування Черкаського, Золотоніського, Звенигородського та Уманського районів. Програму розробила та реалізувала завідувачка сектору по роботі зі зверненнями громадян апарату Черкаської обласної державної адміністрації Вікторія Романенко.
Опрацювали питання дотримання вимог чинного законодавства щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, нормативні документи, що регламентують організацію роботи зі зверненнями громадян, особливості організації роботи зі зверненнями громадян в умовах воєнного стану, співпрацю з Урядовим уповноваженим з прав осіб з інвалідністю в Черкаській ОВА, роботу Черкаського обласного контактного центру, питання звітності щодо організації роботи зі зверненнями громадян, контролю розгляду звернень, виконавської дисципліни. Також розглянули питання професійної етики, специфіки роботи публічного службовця у роботі із заявниками, воїнами ЗСУ, родинами військовослужбовців, вимушено переміщеними особами.
Дякуємо всім учасникам освітнього процесу. Перемога за нами! Усе буде Україна!