Одним із пріоритетних напрямів реформування системи державного управління та місцевого самоврядування є впровадження інноваційного менеджменту в систему публічної служби.
Вміння працювати у команді, ефективно використовувати всі канали комунікації – запорука сприятливого соціально-психологічного клімату в колективі. Командоутворення – складний і клопіткий процес, що передбачає використання наукових підходів та високий рівень зацікавленості всіх співробітників установи чи організації.
У межах загальної короткострокової програми «Командоутворення та ефективна взаємодія на публічній службі» для державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування відпрацьовані практичні питання вдосконалення професійної компетентності у формуванні ефективної управлінської команди та партнерської взаємодії:
- Що таке командна робота і як вона впливає на загальний успіх?
- Чим командна робота відрізняється від простої взаємодії між людьми?
- Чому командна робота ефективніше звичайної співпраці?
- Які механізми ефективної взаємодії та принципи організації командної роботи?
- Чому важливі стимулювання та мотивація учасників команди?
- Які інструменти лідера команди?
- Як скласти план вирішення проблеми?
- Як правильно оцінити компетенції для виконання командних ролей?
- Чи можливо уникнути «хвороб» та проблем в роботі команді?
- Групові ефекти як чинники соціальної поведінки членів команди тощо.