- Як забезпечується реалізація громадянами конституційного права на звернення?
- Який алгоритм організації особистих прийомів та роботи «гарячих ліній»?
- Які вимоги до підготовки матеріалів до «Днів контролю?
- Що передбачає звітність про організацію роботи із зверненнями громадян?
- Які механізми ефективної комунікації в управлінській діяльності?
- Що впливає на імідж та репутацію публічного службовця?
У рамках спеціальної короткострокової тематичної програми для спеціалістів, відповідальних за організацію роботи зі зверненнями громадян органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування створений інтелектуальний майданчик для фахового спілкування з найактуальніших питань реалізації законодавства про звернення громадян. Спікери – працівники сектору по роботі із зверненнями громадян апарату Черкаської обласної державної адміністрації та викладачі закладів вищої освіти.