13 жовтня 2020
Дотримання законодавства про звернення громадян


переглянути

В Черкаському обласному центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів реалізована короткострокова тематична програма підвищення кваліфікації спеціалістів, відповідальних за організацію роботи зі зверненнями громадян райдержадміністрацій, міськвиконкомів міст обласного значення, виконавчих органів об’єднаних територіальних громад.


Професійне навчання передбачало конструктивне фахове спілкування та обговорення вимог чинного законодавства щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення; нормативних документів, що регламентують організацію роботи із зверненнями громадян; практичних питань організації та підготовки особистих прийомів, зокрема виїзних, роботи «гарячих ліній»; підготовки звітності щодо організації роботи із зверненнями громадян; контролю розгляду звернень громадян, тощо.


Слухачі пройшли вихідне комплексне тестування та моніторинг рівня задоволеності якістю професійного навчання у Googlе Forms.

23 жовтня 2020
Powered by ArtistSoft