29 листопада 2018
Організація діловодства в органах державної влади


переглянути

В Черкаському обласному центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів відбулось навчання працівників, відповідальних за ведення діловодства в структурних підрозділах облдержадміністрації, райдержадміністрацій, міськвиконкомів міст обласного значення.


Застосування електронного документообігу дозволяє суттєво підвищити ефективність роботи установи, надає можливість скоротити часові витрати на розв’язання задач, пов’язаних із діяльністю державних органів.


Система електронного документообігу «АСКОД», призначена для автоматизації процесів діловодства, службового, господарського та управлінського документообігу, для організації колективної роботи над документами з використанням безпаперових технологій та для забезпечення електронного документообігу із застосуванням електронного цифрового підпису.


Участь у семінарі взяв бізнес-аналітик Центру комп’ютерних технологій «ІнфоПлюс» (м. Київ) Олександр Хомініч, який обговорив зі слухачами переваги електронного документообігу, презентував можливості СЕД «АСКОД», надав практичні рекомендації щодо його ефективного впровадження і використання.


В рамках навчання викладачі-практики - фахівці відділу документообігу та контролю апарату облдержадміністрації провели практичні заняття з фахових питань, що стосуються організації діловодства та дотримання виконавської дисципліни на місцях.


Нормативні вимоги щодо упорядкування, зберігання документів та передачі їх до архівних підрозділів зі слухачами обговорили представники Державного архіву Черкаської області.


Підвищення професійної компетентності працівників, відповідальних за ведення діловодства в органах публічної влади, сприятиме удосконаленню документообігу і дасть реальну можливість економії ресурсів та підвищення якості державного управління.

16 грудня 2018
Powered by ArtistSoft