19 жовтня 2018
Єдині стандарти якості обслуговування громадян в системі органів Пенсійного фонду України


переглянути

Для реалізації програми семінару були запрошені досвідчені викладачі-практики – фахівці Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області, які дали провели низку практичних занять з питань впровадження єдиних стандартів якості обслуговування громадян в системі органів Пенсійного фонду України; реалізації міжнародних зобов'язань щодо переказування пенсій громадянам, які виїхали за кордон; організаційно-інформаційної роботи у відділах обслуговування громадян; додержання вимог чинного законодавства при здійсненні виплат внутрішньо переміщеним особам; подання декларацій особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування; визначення права на призначення пенсії на пільгових умовах; застосування судової практики з питань пенсійного забезпечення та ін.


Слухачі семінару мали змогу поспілкуватися із першим заступником начальника головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області Вовкогон Анною Михайлівною, яка окреслила пріоритетні завдання органів Пенсійного фонду України щодо виконання законодавства про пенсійне забезпечення.


Публічні службовці взяли участь у психологічному тренінгу під час якого відпрацювали навички налагодження ефективних публічних комунікацій та управління конфліктними ситуаціями в колективі.


З метою підвищення мовної компетентності до програми семінару був включений модуль з ділової української мови.


Висока ефективність семінару – результат багаторічної партнерської співпраці навчального закладу та Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області, яка спрямована на вироблення професійних компетентностей та послідовне удосконалення практичних умінь фахівців управління, необхідних для надання якісних послуг з пенсійного забезпечення громадян області.

16 листопада 2018
Powered by ArtistSoft