20 грудня 2017
Впровадження електронного документообігу


переглянути

Система електронного документообігу «АСКОД» призначена для автоматизації процесів діловодства, службового, господарського та управлінського документообігу, для організації колективної роботи над документами з використанням безпаперових технологій та для забезпечення електронного документообігу із застосуванням електронного цифрового підпису. Сучасна версія системи «АСКОД» функціонує на платформі системи управління базами даних ORACLE.


«АСКОД» впроваджена й багато років успішно застосовується в державних установах та організаціях. Система постачається у конфігураціях: «АСКОД Корпоративний»; «АСКОД WEB»; «АСКОД Мобільний».


На семінарі представники АТ «ІнфоПлюс» обговорили переваги використання електронного документообігу, презентували можливості системи «АСКОД», надали практичні рекомендації щодо впровадження електронного документообігу в апараті та структурних підрозділах облдержадміністрації.

21 січня 2018
Powered by ArtistSoft